"בעד מי אתם?"

פרק שני. מורדי ואני החלטנו להביא לשולחן את כמה מהאירועים שמטריפים את כולם במדינה בשבועות האחרונים. אנחנו שונים מאוד בדעותינו הפוליטיות ויותר עמוק מזה, לכל אחד מאיתנו תפיסה שונה לגמרי על המערכת, למשל מורדי חושב שיש תקווה להציל את המערכת שמנהלת אותנו בזמן שאני חושב שהמערכת היא עצם הבעיה וכן.. לדעתי יש פחות מקום לאופטימיות וישועה מירושלים.

אז השאלה שלי אליכם היום היא מה דעתכם? בעד מי אתם? אתם משייכים את עצמכם לימין, לשמאל? להפועל או למכבי? האם אתם תומכים גם באנשים בשר ודם שנמצאים מאחורי המסיכות של "ימין ושמאל" ו"מפלגות" אלה עם הסיפורים כל שני וחמישי והניגודי אינטרסים? והאם אתם מסוגלים לשבת שעתיים ולדבר עם מישהו שלא חושב כמוכם?

ומי בעדכם?

יש לי המון רגשות עמוקים לשאלה הזאת, אנשים כל כך אנוכיים שהם חושבים כל הזמן על "בעד מי הם" כיאילו הם חשובים, כיאילו דעתם נספרת, בין אם זה נכון או לא, אני רוצה שתשאלו, מי בעדכם? זה שאתם שמאלניים או ימניים, האם עצרתם לחשוב אם האנשים שאתם מבציעים להם הם בעדכם כמו שאתם בעדם?

בפודקאסט הזה אין תשובות נכונות או לא נכונות, אין דבר כזה צדק או "צודק" והוא בסך הכל הוקלט על ידי שני חברים ברומו של העם.