מידע עליי

שי מזרחי

"מחויב לפיתוח כלכלי וטכנולוגי"

תחילת דרכי ביזמות ועסקים

הקמתי את העסק הראשון שלי בגיל 14, מאז מתעסק במגוון רחב של תחומים, פרויקטים ומיזמים עסקיים וחברתיים. רקע צבאי: מחקר כלכלי בדגש על הגזרה הפלסטינית, קצין ארגונים בין לאומיים וקצין תקציבים.

צועדים לעתיד טוב יותר

בחרתי להקדיש את חיי לטובת קידום התפתחות כלכלית, טכנולוגית וחברתית ולכן כל מיזם או פרויקט שאני עוסק בו חייב להיות קשור בדרך ישירה או עקיפה לקידום מטרה חשובה זו.

מה מטרת האתר הזה?

אני מאמין שאנחנו חלק מחברה אנושית גדולה, רחבה ועמוקה יותר אבל לא הצלחתי למצוא באינטרנט במיוחד בעברית מקום טוב שאפשר לדבר על היותנו חלק מחברה אנושית רחבה, על איך אנחנו (האנשים) רואים את העתיד, מה אנחנו רוצים שיהיה בו, איזה עולם אנחנו רוצים ליצור, לצערי שם בחוץ כולם מסוכסכים עם כולם במאבקים של שליטה, כוח וסיפוק צרכים, מפוליטיקאים ועד החברים הכי קרובים שלנו, כולם מחפשים לרצות את עצמם. אני מחפש משהו קצת שונה, כשאני עוצם עיניים אני רואה את האנושות בשיא הדרה, כשאני פותח אותן אני מתחיל לעבוד על זה.
אז מטרת האתר היא לחלוק ידע וחוויות מהמסע שלי לקידום החזון הזה.

הפודקאסטים של שי מזרחי

שי מזרחי

הפודקאסט החופשי של הדור הצעיר

"ברומו של העם" – פודקאסט שמדבר בגובה עיניים.

המפעל הזה שנקרא "ברומו של העם" הוקם במטרה לתת את הבמה לקול הבלתי מתפשר ובלתי מתנצל של הדור הצעיר. בפודקאסט הזה לא תמצאו "פרופסורים", "מנטורים" ומומחים למינהם, גם לא תמצאו בו את חכמי האומה, הדבר היחידי שיש כאן זה חבורת צעירים שחוקרים את העולם ויש להם הרבה מה להגיד.

מה כן תמצאו?

שי מזרחי

מלחמות ה-AI התחילו!

ואנחנו כאן כדי לעקוב אחריהן, לסקור אותן ולשדר בפודקאסט ייחודי שהולך לדבר כל כל האספקים של חיים בעידן הבינה המלאכותית.

מה בפודקאסט?

עשייה חברתית של שי מזרחי

2023 – מנכ"ל אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט.
– כתיבה והסדרת התהליכים הפיננסים באגודה וניהול שוטף.
– פיתוח וגידול מקורות הכנסה לאגודה.
– העלאת רמת השקיפות והתיעוד.
– פיתוח נהלים.

בעבר – פעיל באגודות הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, שירות כקצין במגוון תפקידים, מועצת תלמידים ועוד.

בשוטף – שי מזרחי פעיל מאוד ביום יום בסיוע לעמותות וארגונים ציבוריים, בהרצאות ושיעורים על שימוש בבינה מלאכותית כמו כן בייעוץ וסיוע בהטמעת טכנולוגיות לשיפור אפקטיביות תפעולית וחיסכון בעלויות. מנטור בתוכנית הליווי של עמותת בוגרי 8200 והתנדבות וסיוע במגוון פרויקטים חברתיים.

שי מזרחי