שי מזרחי

אני שי מזרחי ואני מתרגש להודיע לכם על מעמדי החדש כמנכ"ל אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט. אני מרגיש את ההתרגשות והגאווה על ההזדמנות המדהימה שניתנה לי להוביל ולתמוך בקהילת הסטודנטים המדהימה שלנו כאן במכללה.

מאז שהצטרפתי כסטודנט למרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, הרגשתי שיש עבודה רבה לעשות במוסד הזה. במהלך השנים, הייתה לי ההזדמנות להיות חלק ממספר פרויקטים ופעילויות בתוך המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט. חברי לכיתה, הסגל האקדמי והעשייה במכללה הפכה להיות חלק משמעותי מחיי בשנתיים האחרונות.

אני מאמין בכוח של סטודנטים רציניים לשנות ולהשפיע על הסביבה שלנו. כמנכ"ל, אני מתכוון קודם כל לנהל ולפקח על תקציב האגודה ברמה הכי גבוהה שאפשר. יש לי ניסיון רב בניהול תקציבים ציבוריים של מאות מיליוני שקלים, באחד מתפקידיי הקודמים ניהלתי תקציב ממשלתי גדול ביהודה ושומרון בתקופה של שנתיים ללא תקציב מדינה ובידיוק בכניסת המגפה לחיינו אשר סיבכה את העניינים אף יותר. כלל האתגרים לא מנעו ממני להצליח בתפקידי ואפילו גרמו לעבודתי להיות חשובה כפליים.

אני מאמין בגישה של עבודת צוות בתוך מועצת הסטודנטים וגם בשיתופי פעולה מבית ומחוץ, אני מרגיש מחויב לפיתוח טכנולוגי וכלכלי של אגודת הסטודנטים. אני מזמין את כל הסטודנטים להצטרף אלי ולהיות חלק מתהליך השינוי והפיתוח המתמיד במרכז האקדמי שלנו, אני משתדל לעדכן באופן שותף על שלל העשייה שלי ברשתות החברתיות ובבלוג הפרטי.

היכולת להשפיע ולהתמודד עם אתגרים בעולם האמיתי היא יכולת שחשוב לפתח עבור כל אחד מאיתנו הסטודנטים. אני מאמין בכך שמוסדות האקדמיה וההשכלה הגבוהה שלנו כיום מספקות בעיקר ידע תיאורתי ומעט מאוד מהכלים הפרקטיים הנדרשים כדי להתמודד עם האתגרים של המחר. למזלי הגעתי למסלול שבו הצוות האקדמי שלנו בהובלת ראש החוג נתנאל פישר שם דגש דווקא על צבירת ניסיון פרקטי להצלחה בעולם האמיתי. בתפקיד שלי כמנכ"ל האגודה אני אמשיך ליישם את הגישה הישירה והפרקטית של עשייה שמובילה אותי בחיים ומביאה הרבה יותר תוצאות בזמן ששאר הגישות מביאות בעיקר הרבה התפלספויות אקדמיות ומעט התקדמות.

אני מאוד מאמין בחיים סטודנטיאלים מאוזנים ביחד עם עבודה ועשייה חברתית, אני מחזק כל סטודנט שממשיך לעבוד, להתנדב, לתרום וליצור מחוץ למסגרת הלימודים וממשיך להתפתח, לחקור ולהגשים את עצמו. אני אשמח שתרגישו חופשי ליצור איתי קשר בכל בקשה, רעיון או הצעה הקשורים לשיפור או שימור החוויה במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט.

אני מאוד מתרגש להיכנס לתפקיד באופן רשמי. אני בטוח שיחד נצליח להשפיע וליצור שינוי חיובי במרכז האקדמי שלנו. זו התקדמות מרגשת ואני נרגש להיות חלק מההצלחה הזו. הגיע הזמן שנתחיל לבנות את העתיד שלנו יחד!

ניצחון בבחירות 2023 – שערי מדע ומשפט (פייסבוק: שי מזרחי)

שי מזרחי

מומלץ להאזין: ברומו של העם – פרק 7 – מסקנות מיום הסטודנט הלאומי בכנסת