איזה כייף! אמנם אני נמצא בעשייה חברתית ועסקית כבר שנים ובכל תקופה בשנים האחרונות אני יכול להצביע על תוצרים ודברים נהדרים שקרו אבל הייחודיות של התקופה הזאת היא שהעשייה יוצאת החוצה, שלב שלב, לאט לאט, עוד פרק, עוד פודקאסט, עוד פוסט.
בחצי שנה האחרונה התחלתי להפעיל את הבלוג האישי, במשך שנה אני כבר כותב במגזין מדור לדור טור חברתי וטור מקצועי, פודקאסט חדש עם שתי סדרות, אחת סדרת השיחות "ברומו של העם" שמדברת על סוגיות בחברה שלנו בלי בושה ובגובה עיניים והשניה היא סדרת "מלחמות ה-AI" שממש ברגע זה התחילה רשמית! אני שמח ונרגש להזמין אתכם לפרק הראשון שעשיתי עם שלומי, חבר ושותף משמעותי לעשייה ובין השאר גם מתכנת מוכשר.
בפרק הראשון הזה שבחרנו לקרוא לו "המפץ הגדול" אנחנו מדברים על בינה מלאכותית מלמעלה ועל איך השקת chatGPT התחילה איזשהו תהליך שיתלתל את העולם ושאת תוצאותיו אנחנו הולכים לראות ולהרגיש בשנים ובעשורים הקרובים, כמו אותו "מפץ הגדול".
גם שלומי וגם אני מאמינים שהמציאות שלנו ברגעים אלה ממש בונה ומסדרת את עצמה מחדש ורצו שכמה שיותר מאיתנו נהיה מודעים לתהליכים הללו.
הפודקאסט יסקור באופן קבוע את ההתפתחויות בתחום ה-AI, החדשות, הפיתוחים, מלחמות התאגידים הגדולים והממשלות על הכי הזה שיכול לחרוץ גורלות של מדינות וכלכלות שלמות. זה אולי נשמע דרמטי, במיוחד בתור אחד שלא מתרגש בקלות מכל התפתחות חשה שקורת בעולם, לא כלכלית ולא פוליטית אבל אנחנו מאמינים שהאירוע פה הוא משמעותי יותר ולא כדאי להמעיט בערכו.

הפודקאסט מצולם וניתן לצפות בו ביוטיוב: https://youtu.be/9tFnvlDa8kU
לכבוד הפרויקט ובגלל שאני צופה שהנושא הזה יעסיק אותנו עוד זמן רב הקמתי אתר שירכז את כל החדשות המידע וההקלטות: https://aiwars.co.il
להאזנה בכל הערוצים אפשר דרך הקישור הזה: https://podcasters.spotify.com/pod/show/shay-mizrahi

לצפייה