אנחנו דור חדש שמתחיל להתברג בעולם ולמצוא את מקומו, דור שבו (כמעט) כולם שואפים להיות יזמים, עצמאיים, משקיעים וסטארטאפיסטים. כל אחד ואחת והחלום שלהם.

אני לפעמים מרגיש שעם כל העשייה המעניינת של הדור שלנו עדיין חסר משהו, חסר החיבור לקרקע ולמציאות, חסרה ההבנה של כלכלה פוליטית ומה באמת גורם לעולם שלנו להיות מה שהוא.

הפער הזה נוצר בגלל שאנחנו שוכחים שאנחנו רק עוד דור אחד מתוך עשרות דורות שלא קיבלו ערך וידע אמיתי על העולם במערכות החינוך ובמסגרות שהיינו בהן בצעירותנו, זוכרים שיעור על ריביות בבנקים? או יזמות להקמת עסק? או ניהול כלכלי? או תקשורת בין אישית וזוגית? אני לא, אפילו לא אחד.

נוצר איזשהו פער, אנשים שואפים רחוק אבל בלי כל התשתית הבסיסית בהבנה בכלכלה, השקעות ובחיים עצמם.. ומתחילה סוג של תפישה עצמית שגויה ומייסרת על הצלחה.

אני פוגש אנשים נחמדים שבטוחים שהם וורן באפט הבא או היורשים של ביל גייטס, התפישה הזאת לא משרתת אותם ורק עושה נזק כבד לאישיות ולחיים שלהם.

אני חושב שכל אחד צריך לעשות מדי פעם הפסקה ולרדת לקרקע, להרגיש את השטח, להגיד לעצמו שלפני שהוא מתחיל להשקיע, מקים עסק או מתחיל איזה מסלול בקריירה יש גם דברים שהוא צריך להבין על העולם כמו למשל איך בנקים עובדים? או מה באמת משקיעים מחפשים בחברות סטארטאפ..

זו הסיבה שקראנו לפודקאסט שלנו ב- @bmeniv "המשקיע הקטן בעולם הגדול" כי אנחנו קודם כל משקיעים קטנים, אנשים פשוטים שצריכים ללמוד עם רגליים על הקרקע כדי להצליח בעשייה שלנו. העולם גדול ומורכב והאנשים שמצליחים להגשים את עצמם הכי הרבה הם אלה שהכי מחוברים למציאות בלי פילטרים ובלי תפישות עצמיות שמנפחות את האגו ומרחיקות אותנו מלהגשים את החיים האמיתיים שלנו.

אז בואו נהיה משקיעים קטנים ופשוטים בעולם הגדול ונתקדם בחכמה בחיים.