האזנה לפודקאסט:

ברוכים הבאים לפרק 2 של מלחמות ה-AI, בפרק הקודם והראשון ישבתי עם שלומי ודיברנו על הפילוסופיה והאתגרים שעומדים בפנינו בעידן הבינה המלאכותית, על ההשפעה על עולם התעסוקב ובפרט של מתכנתים וגם על האתגרים המוסריים והממשלתיים שהיא מייצרת.

הפרק הזה יהיה קצת שונה, הפעם זה אני לבד והקונספט הוא לתת לכם את הסקירה הכי עדכנית של כל ההתפתחויות במלחמת הבינה המלאכותית שמתחוללת כרגע, טכנולוגיות חדשות שהושקו בתחום, המאבק בין החברות הגדולות והחידושים הכי עדכניים, אנחנו נדבר גם על טכנולוגיה, גם על הביזנס שמאחורה וגם על מה שהיא מחוללת ברובד הפוליטי העולמי אז יאללה בואו נתחיל!

שי מזרחי

לפרק הבא אשתדל להרחיב יותר בנושא ההתפתחויות בזירה הפוליטית העולמית כמובן בהתאם להתפתחויות, ולדבר על נושא שהיום לא נספיק להרחיב עליו אבל גם הענקית הסינית עליבאבא נכנסה השבוע למשחק והכריזה על המתחרה שלה לchatgpt… הכירו את Tongyi Qianwen, אין כרגע יותר מדי פרטים אבל אנחנו נעקוב ונראה.

תודה למי שהאזין עד פה אני מקווה שנהנתם ושעניינתי אתכם, פתחתי את הפודקאסט הזה כי אני חושב שהנושא הזה חשוב מאוד לכולנו להבין אותו יותר לעומק, להבין מה קורה בו ומי נגד מי. יש אינסוף מידע ברשת ובכל יום יש התפתחויות חדשות אז אני משתדל לזקק את העיקר של מה שלדעתי יותר חשוב להבנת התמונה הכללית. מזמין אתכם לשתף ולהיכנס לאתר החדש aiwar.co.il שם ימשיכו להיות עדכונים שוטפים.

להאזנה בכל הפלטפורמות: https://podcasters.spotify.com/pod/show/shay-mizrahi

לקריאת סיכום הפרק בכתב: https://aiwars.co.il/episode-2-16-4-23/