מדברים על קיצוניות

הפודקאסט הזה מגיע כמו כפפה ליד בימים שבהם הקיצוניות במדינתנו שוברת שיאים, השנאה לזר, לשונה, לעני, לדתי ולחילוני עולה ועולה והפילוג רק מתחזק.

בפרק 8 של הפודקאסט ברומו של העם נסעתי לאילניה לפגוש את עומרי סלמן בן דוד שלי בעקבות שיחת טלפון פסיכים שהייתה לנו על קיצוניות, איך נגרמת, ממי היא נגרמת ואיפה היא נפוצה ומשגשגת.

עומרי כסטודנט שמסיים תואר ראשון וממשיך מסלול לתואר שני בפסיכולוגיה הוא לא פרופסור וגם אני לא פרופסור ואנחנו לא יושבים באולפן של מיליון דולר אלא בבית שלו.. אנחנו בסך הכל שני צעירים שמסתכלים ימינה ושמאלה ורואים תופעת הקצנה שרק הולכת ומרימה ראש בכל פינה במדינה הזאת ובכל חור ברשתות החברתיות ואנחנו ממש לא אוהבים את זה.

אז בשיחה ניסינו פשוט להבין למה היא משגשגת פה, מי מביא אותה לשיח שלנו ול"פיד" שלנו ברשתות והאם יש דרך שגם אדם שממש כועס כרגע יכול למצוא שקט פנימי ולא ליפול לקיצוניות ולשנאה?

קיצוניות, ברומו של העם, שי מזרחי

——————-

ברומו של העם

היא סדרת פודקאסטים מוקלטים אשר מביאה לכם שיחות בין חברים על הנושאים שמעסיקים את הדור שלנו, ללא פילטרים או מטרה מיוחדת מלבד להעשיר את הידע ובעיקר להנות. הסדרה הוקמה במטרה לתת במה לשיחות אותנטיות ולא בהכרח לתת ידע מקצועי כזה או אחר.

לוידאו: https://youtu.be/vRVLfbD4wUM

להאזנה: https://podcasters.spotify.com/pod/show/shay-mizrahi

לבלוג האישי: https://shaymizrahi.co.il