קבלו את הפודקאסט הכי ארוך שעשיתי אי פעם!
כנראה כי הנושא היה לוהט ואפשר לומר שחציתי אומנם בכמה שניות את השעה (מרגיש כמו סוג של הישג).
זה לא בהכרח דבר טוב או בהכרח רע, מה שקובע זה כמה תהנו ממנו וכמה הוא יעשיר אתכם..
החלטתי הפעם לא לדבר על טכנולוגיה ולבחור קו אחר שאף אחד כמעט לא מדבר עליו אף פעם. יש בחוץ יותר מדי אנשים שילמדו אתכם הכל על איך להיות בעל העסק המושלם, נותני השירות האולטימטיביים וכו’ וכו’ אבל מתי בפעם האחרונה שאלתם את עצמכם איזה מן סוג של לקוחות אתם? האם אתם אנשים שהקשרים בחיים שלהם נמשכים לאורך זמן או נגמרים מהר מאוד בדרך כלל? האם אתם הולכים דרך ארוכה עם נותני השירות שלכם או מזגזגים בין הצעות ומבצעים? מה קונה אתכם בהצעת המחיר והאם בסופו של דבר אתם משיגים את מה שבאמת היה חשוב?
בפודקאסט הזה תמצאו מה מגדיר את האופי שלכם כלקוחות. יש גם כמה טיפים בפנים משני אנשים שהיו לקוחות של עשרות ומאות ספקים ושירתו גם מאות לקוחות, האחד בן 25 והשנייה טיפה פחות, עם ניסיון עשיר.
Judith Lutvak מדור לדור – מגזין לכל המשפחה
הצעת הגשה: אל תשבו ותבהו בזה מול המסך, שימו את זה באוזניות או ברכב מי שאוהב אפילו רצוי על X2. כי זה יצא ארוווך אבל שווה 🙂